Menu główne

Reklamacje i zwroty

  • Reklamowany towar należy  wysłać na adres naszej siedziby (w przypadku zakupu dokonanego przez sklep internetowy) - SAS Jaworscy SP.Jawna, ul.Sidorska 2k, 21-500 Biała Podlaska
  • Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
  • Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez salon) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).

Formularze do pobrania

Pouczenie

Najpopularniejsze marki

banki banki
Powrót do intro Upominki Dom i ogród AGD Ściany i podłogi dotyk natury Meblowy kąt Oświetlenie
Zmień dział